Reklamacje towarów zakupionych za pomocą sklepu internetowego rozpatrywane są zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego – Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku z późniejszymi zmianami.
Po rozpatrzeniu uzasadnionej reklamacji, złożonej w terminie określonym w kodeksie cywilnym, Sprzedawca zobowiązuje się do naprawy lub wymiany zakupionego towaru na inny, pełnowartościowy. W przypadku wyczerpania stanów magazynowych Sprzedawca zobowiązuje się do zwrócenia kosztów transakcji lub zaoferuje inny produkt dostępny w sklepie internetowym.
Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni (wyłączając dni ustawowo wolne od pracy) od otrzymania przez Sprzedawcę reklamacji oraz reklamowanej rzeczy .
Reklamację wraz z załączonymi zdjęciami szkody należy zgłosić mailowo pod adresem: biuro@homeandliving.pl.
Przy produktach szklanych, ceramicznych i innych kruchych oraz w każdym wypadku, gdy stan opakowania może wskazywać na to, ze towar został uszkodzony w transporcie z winy przewoźnika, do reklamacji musi być dołączony protokół szkody sporządzony przez kuriera lub kierowcę firmy spedycyjnej.
W przypadku pozytywnie rozpatrzonej przez Sprzedawcę reklamacji, reklamowany towar należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu, dobrze zabezpieczony przed wszelkimi uszkodzeniami.
Konsumentowi zgodnie z art. 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Przesyłki za pobraniem nie będą akceptowane i nie zostaną odebrane przez Sklep.
Zlecenia złożone do 31.05.23 będą zrealizowane do 14.07.23, zlecenia złożone po 31.05.23 będą realizowane w kolejności zamówień w sierpniu, wrześniu, październiku.
Aby zlecenie było zrealizowane do 14.07.23 max 31.05.23 musi zostać zaksięgowana wpłata oraz uzupełniona w całości karta zamówienia (w tym: tkanina, wymiary, nóżki itd.)
W tym czasie przerwy sklep stacjonarny będzie otwarty zgodnie z planem.
Biuro obsługi Klienta będzie funkcjonowało 09-15:00 (wyceny, projekty, zamówienia) biuro@homeandliving.pl
W czasie przerwy nie będą się odbywać żadne dostawy, montaże ani pomiary.