Reklamacje towarów zakupionych za pomocą sklepu internetowego rozpatrywane są zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego – Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku z późniejszymi zmianami.
Po rozpatrzeniu uzasadnionej reklamacji, złożonej w terminie określonym w kodeksie cywilnym, Sprzedawca zobowiązuje się do naprawy lub wymiany zakupionego towaru na inny, pełnowartościowy. W przypadku wyczerpania stanów magazynowych Sprzedawca zobowiązuje się do zwrócenia kosztów transakcji lub zaoferuje inny produkt dostępny w sklepie internetowym.
Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni (wyłączając dni ustawowo wolne od pracy) od otrzymania przez Sprzedawcę reklamacji oraz reklamowanej rzeczy .
Reklamację wraz z załączonymi zdjęciami szkody należy zgłosić mailowo pod adresem: biuro@homeandliving.pl.
Przy produktach szklanych, ceramicznych i innych kruchych oraz w każdym wypadku, gdy stan opakowania może wskazywać na to, ze towar został uszkodzony w transporcie z winy przewoźnika, do reklamacji musi być dołączony protokół szkody sporządzony przez kuriera lub kierowcę firmy spedycyjnej.
W przypadku pozytywnie rozpatrzonej przez Sprzedawcę reklamacji, reklamowany towar należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu, dobrze zabezpieczony przed wszelkimi uszkodzeniami.
Konsumentowi zgodnie z art. 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Przesyłki za pobraniem nie będą akceptowane i nie zostaną odebrane przez Sklep.
Czas realizacji zamówienia: do 19 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty, informacji odnośnie wybranej tkaniny i ustaleniu wszystkich wymiarów z natury (jeżeli to zamówienie pod wymiar);
czas dostawy do 10 dni roboczych. Dokładny czas realizacji poda Sprzedawca, w momencie przekazania zamówienia do produkcji; zamówienie będzie przekazane do produkcji jeżeli będzie zaksięgowana wpłata, dostarczona informacja odnośnie wybranej tkaniny i wszystkie wymiary z natury.
Informujemy, że w dniach 28.01. do 06.02.25 będziemy mieć ograniczone możliwości wysyłki próbek tkanin i będą się pojawiać opóźnienia, od 07.02.25 próbki będą nadawane bez problemów.